onsdag 19 januari 2011

Hard times and nursery rhymes

Gud vet att det inte är ofta jag verkligen väntar på ett skivsläpp. I dagens läge är det endast en handfull akter som kan få mig att hålla andan, och fram tills i Måndags satt Social Distortion säkert i den skaran.

Men Jesu Krist vilken trött skiva Mike Ness har skitit ut. Inte blir det bättre av att veta att han har ruvat på den här bajskorven sedan 2003.

Att musiken är gubbig gör mig ingenting, gubbrock är till och med mitt mellannamn, men när lyriken är så sjukt oengagerad gör det ont i mig.

Mike Ness sjunger om att köra bil.

Mike Ness sjunger om en gangster på 30-talet.

Jag kräver mer än så av mina hjältar. FAAN vad besviken jag blir. Samtidigt är jag väldigt tacksam att vi nu befinner oss i tankningens tidsålder, annars hade jag köpt Cd'n i samma sekund den släpptes.

200 pix sparade.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida