onsdag 5 januari 2011

Punk's Not Dead [Demo]

Punk's Not Dead [Demo] by markusjohansson

Hej du
Jag har spytt ner hela min lägenhet
Krälat runt på golvet
I ett försök att torka bort mig själv

Hej du
Jag har suttit packad på ett tåg
Med sånger i mitt huvud
Sett stationerna komma och gå

-95
Minns du när du knackade på min dörr?
Vi gick ut i mörkret
Och delade en cigarett

Vad vi sa?
Jag tror det var något om att ta farväl
Du kom aldrig tillbaka
Och någon annan tog din plats

Och nu vill dom ha in mig i sitt jävla led
Dom pissar på mig när jag inte ser
Lyssna noga nu vad du än gör
Bara stanna utanför
Stanna utanför

Lilla vän
Jag har aldrig gjort någonting
Sagt någonting som räknas
Någonting som kostat någonting

Lilla vän
Du ska aldrig bli som jag
Allting är framför dig
Jag har nästan inget kvar

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida